Մասնաճյուղը վերազինվել է անհրաժեշտ բոլոր ռեսուրսներով, որոնք կօգնեն հարմարավետ միջավայրում և պայմաններում ընդունել հաճաժորդներին: Մասնաճյուղի կառավարչի խոսքով՝ վերաբրենդավորումն ուղղված էր հաճախորդների համար լավագույն փորձառությունն ապահովելուն։
-Բոլոր փոփոխությունների նպատակը մեր հաճախորդներին առավել որակյալ սպասարկելն է և բոլոր գործընթացներն ավելի սահուն կազմակերպելը։ Ավելի քան հինգ անգամ ընդլայնել ենք մասնաճյուղի տարածքը, ստեղծել ենք հարմարավետ սպասասրահ հաճախորդների համար,- նշում է մասնաճյուղի կառավարիչ Կարեն Սահակյանը։
Բանկը շարունակաբար բարելավում է հաճախորդների սպասարկման որակը՝ ձգտելով Հայաստանում ներդնել լավագույն միջազգային փորձը։ Նոր ու հարմարավետ միջավայրում Ֆասթ Բանկի հաճախորդները 24/7 գրաֆիկով կօգտվեն Բանկի կողմից առաջարկվող բոլոր ծառայություններից՝ վարկեր, ավանդներ, միջազգային փոխանցումներ, տարադրամի փոխարկում, և այլն։